About Me

Saturday, May 30, 2009




是時候跟油膩的食物說再見!For instance:MCD,Fried chicken,Potato Chips....
冰箱裏的最後的條的Meiji black chocolate也是我最後一個的巧克力!"盡量少吃"
爲了健康,我每隔兩天弄豆奶來喝!或許是因爲看了"Sell out(死了都要賣)",我深深的愛上了SOYA^^ 支持FONY品牌哦!! 'o' 哈哈哈哈哈 傻



再來,不停不停的兜兜轉轉,很想睡,可是我真的失眠了!!!!PLUSSSS便秘!!!!
WTF
豆奶,水果,蔬菜 都是我最愛吃的,爲什麽大便不喜歡我???我真得很愛你“大便”!!!
i love my loo^^ Loo is one of the good space for me to bang sai!!!! I want to bang sai!!!!!!!!!
Anybody can help me???

haizzzzzz~~@.@
For you^^ Mr.pig,i have dreamt of you twice times already,do i miss you badly? i think i am badly in need of you... i want to go watching movies with you @.@ going to s'pore next month^^ hoho


什麽也不想,繼續“廢”下去~
再來跟Mr.Siao~ 不用懷疑,只要有看Mr.siao,你就會明白我再説什麽發語!去youtube看吧!^.~
“巾幗梟雄”完了~ so,是時候追“小娘惹”


無聊的我,等時間過,快點到七月!!!
想要去拍照!!!下個星期!!誰要做我的MD?只要你是自然美,純妝,我都ok哦!!:D 哈哈哈

4 comments:

chingz said...

试下只吃肉几天,应该会bang sai的,kekekezz,
小娘惹,我看完了,真的很好看!

Christy said...

你拍的照片我很喜欢!!!
slowly cut down ur heavy meal then will be alright!
stay pretty!!!
:D

Kelvin said...

這裡就快要生蜘蛛網了

Lee Siaojun said...

fatty, u take some multi-vitamine pill, you will soon feel better. It is not about vege or meet.