About Me

Saturday, March 21, 2009

點解啊??心情都係反反復復架!!成績仲沒公佈就愁足幾日~就知道自己唔比其他好,有D想放棄自己架意志!!!我都吾知道下一步點行,麽也都對我來廣好灰啊~
唔知點解,最近愛上左"Laughing哥"即角色,好鈡意佢啊!但是《學警狙擊》即laughing哥已經死左啦!!!!我仲哭出來咯!!爛哭包~~~大家有唔有睇啊?我覺得第三集真係好睇過第一,第二咯!有玩facebook朋友,記住支持laughing哥即group~哈哈哈,想知道laughing哥即blog同埋佢架生活照?click下laughing哥啦!"Laughing哥"
其實我都吾係好識打香港人廣即廣東架!哈哈哈,覺得自己打得好好笑~
都吾錯架,反正我都吾開心,哄返自己開心都好D左~
男朋友最近又上吾到網,好挂住
咯!儅我最低落即時候,偏偏就陪吾到我!算啦!我都了解即工作辛苦!我都會體諒架!!!哈哈哈哈

雖然我好唔開心,但係凡是都睇開D,一切成爲過去,吾好
太多啦!
晚安~

No comments: